YaseminAsel hayir olur mu yaa ben hep 1 ay once sagdiklarimi verdim gayette guzel.icti tadi vs degismedi degisse icmezdi asla.cunku benimki cok memeci asla ne emzik ne biberon almadi bile.bu doktorlar niye boyle anlamiyorum kendilerince farkli farkli yaniltirlar ki.2 kizim da ayni sekilde .3bucuk aylikken basladim ise.2 2 bucuk aylikken stokladim.gunluk 200 240 ml koydum hep.ve 1 gun bile sutsuz kalmadik sukur bu sekilde.strese de girmedim sagamadigim zamanlar da oldu cunku.okulda elektrik yoktu,isim vardi.hastaydim vs derken dusunsenize ya yedekte olmasa hasta olsaniz olcak.bnce ne yapip edip stok yapin