Kızlar bebeğim 1,5 aylık gözüne sürekli bir şeyler kaçıyor . Tüy gibi kirpik gibi ince uzun şeyler, çıkmasını istiyorum ama zarar verme durumu olur diye müdehale etmiyorum. Aranızda bınu yaşayan doktora danışan ya da buna bir çözüm bulan var mı? Yani bundan rahatsız gibi bir hali yok bebeğin ama ilerde bu pislikler gözüne dolmasın istiyorum