Hilalck Arkadaslar bebegım 3 aylık olacak az kaldı ama hala kusması devam efıyor reflü yatagı seklinde yatagı gazı çıkarılıyor ama yinede kusuyor. Yani hazmetmesi zaman alıyor önerileriniz var mı
nazlii1_ Hilalck midesi geliştiği için normal kilosu iyiyse sorun yoktur bizde çok kusan bi bebektik 5 aylık olduk arada kusar hâlâ
Ozlem2904 Hilalck oğlum 18.ayda birakti kusmayi maalesef Dr kg alımı normalse kusmasi problem değil dedi