nevakus Kızlarım iyi geceler. Kışlık alışveriş yapacağım sepeti bekletiyorum 3 gündür 130 dan fazlası çıkmadı bana. Elinde %25 ve üstü kod olup kullanmayacak olan varsa paylaşabilir mi rica etsem 💗