Kizlar bisey sorcam. Doğum yapali 35 gün oldu. İlk başlarda kanamam oldu sürekli pembe akıntılı bir sekildeydi sonra kanamam kesildi normal akıntı gelmeue başladı. 3 4 gündür tekrar kanamam başladı ama gelen adet kanamasi gibi kendimi şuan adetli gibi hissediyorum yoğunluğu rengi olarak. Bu ikinci dogumum ilk dogumumdada kanamam hep pembe gibiydi ama suan farkli olduguna eminim. Lohusa döneminde adet olma durumu varmi