dmllg ben çok memnundum..kızım 4 aylıkken falan aldım yaşına kadar kullandım. Sallayarak uyutabiliyordum sadece. Ama yerine koyar koymaz çığlığı basıyordu. Bende hamak aldım, kızım dalınca hemen hamagina koydum orda sallmaya devam ettim. Bir süre sonra alıştı çok şükür. Uykuları eskiye göre birazda olsun uzanmıştı çok şükür. Ben çok memnundum yani tavsiye ederim