nurefsanakbulut Yagmurcskn bende kırmızı çok simli askılı bir elbise var bir kere evde giydim  boyum 170 bu şekilde durdu
Ayazim_36_14 Kızlar bendede var abiye düşünürseniz yazın bitane kapalı için var diğerleri açık 36 38 beden
nurefsanakbulut nurefsanakbulut arkası ipli istediğin gibi daraltıp açabiliyorsun 65 kiloydum bunu giydiğin de yeni giyildi eski model değil :)
Benimm-4 Beyazını sadece fotoğraf çekmek için giydim yeşilin hiç giymedim kahverengide 1 defa giydim Fiyat 500 tl seç beğen al 😂
miracmoms Yagmurcskn şık bbişey mi yoksa normal mi bende düz var bitane mürdüm rengi uzun 38 bedenim bende