Aselyigit Oldu da geçti mi acaba diye kızarıklığı sordum . Geçmiş olsun . Doktor sonucunuzu da yazar mısınız nedir neden olabilirmiş 😕
Kuzenimin bebeğinin de alt tırnak bitiminde böyle yaravari bir şey oluşmuştu ama daha şiş ve kızarıktı . Enfeksiyon kaynaklı dolama demişti doktoru .