Egesmommmm Bebeğim 2 aylık olacak nerdeyse doğduğundan beri böyle doğru düzgün uyumuyor. Doktor açlıktan dedi mamaya abandık resmen yok. Gazı vardır dedi damlasını probiyotiğini yağıyorum masaj yapıyorum karnı sert değil yine uyumuyor. Emiyor mamasını veriyorum gazını çıkarıyorum kucağımda uyuyakalıyor yatağına yatırdığım anda gözünü açıyor ağlamaya başlıyor koltuktan kalkamaz oldum sürekli kucağımda artık psikolojim bozuldu çok yoruldum 😞 yenidoğan bebekler günde 16-20 saat uyurmuş laf! Toplasan 3 saat bile uyumuyor
Nurcuk_D_B Egesmommmm bebekler çok sıcakta veya çok soğukta çok karanlıkta veya çok aydınlıkta uyumayabiliyorlar onu rahatsız eden bişey vardır mutlaka odayı değiştirmeyi deneyin üzeri bol rahat olsun mesela benim bebeğim kundak yapınca uyuyor sadece
NerimanUras Egesmommmm gazının olmadığını düşünüyorsunuz ama bazen gaz çıkarsalar da yine de gazları olabiliyor. Benim oğlum öyleydi.probiyotik gaz çıkarmasını şok sağlamıyor bizde probiyotik yanında gaz damlası kullanmıştık. Adı metsil isterseniz doktorunuza sorup kullanabilirsiniz.
Kizbebekannesii Egesmommmm canım kullandığın gaz damlası iyi gelmiyor olabilir, gazı yok sanabilirsin ama muhtemel vardır. Otomatik ana kucaklarıni dene, yanına bir kıyafetini koy senin kokunu arıyordur, kanguru veya sling deneyebilirsin. Geçecek merak etme💕
Ebruli1212 Egesmommmm tam 3 ay 12 gündür koltuğa yapışmış durumdayım. Akşama kadar sallasamda ağlıyor sürekli asla durmuyor. Huy mu yoksa başka bı sıkıntı mı var düşünmekten kafayı yicem …
Egesmommmm Nurcuk_D_B izmirdeyim evet havalar çok sıcak 1-2 defa kundakla uyuttum ama istemiyor sevmiyor kundağı hava çok sıcak olduğu için zorlamak istemiyorum kundağa da bunalıyor gibi geliyor :( gündüz uyutmaya çalışırken de karanlık mı olması gerekiyor odanın
Sedossh Egesmommmm benim 1 ay önce mi anlattınız gerçekten bebeğim asla uyumuyor artık yapışık ter içindeyiz sürekli emiyor memede sakinleşiyor her saati başı uyanıyoruz ağlama krizleri biz gaz için sab simplex kullandık çok şükür deliksiz uyuyor gazsa problem bi doktorunuza bu damlayı sorabilirsiniz
nurftma Kundak vs başka yöntemler neler denedim neler aynı durum başımda. Mersin’de yaşiyorum oda sıcaklığını takip ediyorum falan ama yok uyumuyor. Kucağımda uyuyor sonra yatağa koyarken uyanıyor. Gece uykusu hiç yok zaten