Merhaba arkadaşlar benim 50 günlük bi bebeğim var kakasını yaparken ıkınıyor yani nasil desem zorlaniyormus gibi kıpkırmızı oluyo bacakları kasıyor sonra tuvaletini yapınca rahatlıyo internetten falan baktım bagirsaklar sindirim sistemi falan gelişirken olur diyor böyle olanlar varmi acaba