3 sezaryan dogum yaptim ama hemeroid proplemim var. Sadece Normal dogumda olurmus falan hikaye bence.
13 senedir cekiyorum bunu.her gebelikte zaten çoğalıp büyüyor.
Yediklerime dikkat etmeye calistim kabiz olmamaya ozen gosterdim o yüzden hic sorun yasamadim.
3.dogum olana dek. Dogumdan sonra dikkat etmeme ragmen yine kabizlik baş gosterdi.
Annem kendisi topluyor kantaron cicegini ve yapiyor en az 40 gun en cok 3 ay ve 6 ay bekletiyor zeytinyaginda.
3 ay oldu yapali kantaronu..ilk kez denedim inanin kabiz olmustum size yemin ediyorum o gün agrim dindi ertesi gün sislik indi. Şiringa ile 1ml vey 1.5 ml popodan iceri kantaron yagini sıkıyorum ayrica pamuga kantaron batirip o bolgeye sürüp pamugu orada birakiyorum gun boyunca.
Gunde 3 kez siringa ile sıkıyorum. Yapali 1 hafta bile olmadi cok buyuk degisim var. Yani bende bu ileri boyutta cerrahilik durum ama bu kadarini bende beklemiyordum git gide ufaliyor ve afedersiniz buyuk abdestiniz daha yumusak oluyor caniniz acimiyor.
Kesinlikle tavsiye ederim deneyin. Bu sekilde 1 ay yapmayi düşünüyorum. Cok daha olumlu sonuclar alirsam tekrar post acacagim. Ben sari kantaron yagini kullaniyorum