Canım 7 ay oldu hala ağrım var tabiki ilk zamanlar gibi değil elbet ama yürürken WC ye çıktığımda duş alırken bir çok şeyde ağrım oluyor tabi şöyle bir şey de var benim bünyem bu dikilen ipliği kabul etmemiş özel iplik varmış onunla dikilerse bir daha çocuk yapmamam gerekiyormuş riskliymiş yaptırmamıştım.