Çıkarmış olduğu gaz ona yeterli gelmiyordur sancısı olunca hem ağlar hem huzursuz olur ama tabi gündüz uyumasına da bağlı uykusunu alıyorsa geceleri de uyumamasi normal, uyuyup uyanması da çok normal acikiyordur. Hepsi normal şeyler bu şekilde ilerlemez bebek buyuyene kadar o kadar çok farklı düzenler oluşuyor ki sayısız :) Sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Allah’ım