Kızlar bugün 5 ay 8 günlük oldu kızım. Düne kadar reflü yatağında yatırıyordum, bugün dedim yatırmıycam istediği kadar uyansın, alışacak diye. Bugün uyudukdan beri 3 kere felan uyandı ama hemen pış pış eee yaptım döndü uykuya. Biraz önce o an gerçekleşti :) baktım yüz üstü döndü önce kafayı bi dikti hiç müdahale etmedim hemen koydu kafasını uyudu ayyy ben bu anı 1 aydır bekliyorum yani :) beşiğimizin yanında korumalık vardı onu biraz açtım kolunun birinide ordan sarkıttı ama yinede biraz endişeliyim, yüz üstü kolay dönüyor ama sırt üstü geri dönmeyi tam bilemiyor yani biliyorda bir haftadır günde iki kere anca sırt üstüne geri dönüyor onuda biraz zorlana zorlana. Şimdi ben kanepede uyuyorum bebeğimin beşiğide tam karşımda yüzünü görüyorum yani sık sık kontrol etcem ama sırt üstü dönmeyi bilmediği için yüz üstü yatabilir mi yorulur mu bir yeri ağrır mı acaba yani çevirmem lazım mı geri sırt üstüne, birde mobilya beşiğimiz çok pişmanım keşke park yatak alsaymışım hem sert değil hem geniş döne döne yatardı yakında park yatağa geçsem mi diyorum sizler mobilya beşikden memnun musunuz