Beraninannesii _The_ANA_ . Aa gormusken yazayım bende N11den 18+ay olanı 140 TL’ye aldım ihtiyacı olan orayada baksın 😇
Melis1706 _The_ANA_ philipsin kendi sitesinede bakin boyle durumlarda ilk alisveriste ben %15 indirimle biberonunu almistim ilk o zamanlar cok ucuza gelmisti simdi kampanya var midir bilmiyorum ama
delirmeceler _The_ANA_ evde 12 tane emziği olup birini bile kullanamamış ben 😂 en sevdiğim bebeler emzikli bebeler çok imreniyorum
hayalperest2310 delirmeceler sen bensin ya 😂😂her model her çeşidi bulunur ama gel gör ki birini bile almadı 😂
_The_ANA_ delirmeceler Benimki sonradan düştü emziğe.Tuvalet eğitimi de vereceğim o sebeple bırakması için zorlamıyorum şu süreçte. Emziğini değiştim mecburen😁
Sirius0206 _The_ANA_ ne kadar sonraa? 😅 2 aya kadar tuttu 3 aylık olduk artık almıyor ne yaptıysam tutmadı. Her çeşit denedim yok almıyor
delirmeceler _The_ANA_ oğlum 10 aylıkken sadece 3 gün kullandı kızım 15 aylıkken uyku eğitimi verdiğim sırada sadece 3 ay kullandı ama sadece gece 10 dk ben azcık daha kullanmalarını isterdim çok tatlış duruyolar
_The_ANA_ Sirius0206 Canım benimki ilk aylar hani tutuyordu ama öyle emziğe düşkün değildi. İlk aylar vermesen bile fark etmezdi. Ama 14. aydan sonra artmaya başladı Şuan 23 aylık illa emzik istiyor