Kızlar bebeğim 7 aylık bı 15 gün sonra akrbamiza baktiracgim.sabah 8.30 öğlen 13.30 arası bakicak .karşılıklı dairelerde oturuyoruz .eğer ben evden çıkarken bebiş uyuyor olursa (büyük ihtimal.uyanir ) evde uyanmasını beklicek sonra evine götürecek. Eğer uyanık olursa direk giderken ona bırakıcam .yemektir vs ev temizliği asla istemiyorum sadece bebeğime baksın istiylrum o kadar .sizce ne kadar ücret vermeliyim ./Manisa merkez .