Megadpelit çişli bez sayısı 4 ü geçerse doyuyor demekmiş.. doyuyor hatta kusması bile doyduğuna işaret ztn.. fazlasını kusuyor canım.. sadece aç olduğu için emmiyor. Kendini güvende hissetmek, temas etmek, anneyi özlemek ve huzursuz olduğunda emmek istiyorlar..kilo alımı iyiyse sıkıntı yok. Mama vermeye gerek yok bence kontrolde önerilmediyse