yuhumgeliy 22 aylık dün sallamayı bıraktırmaya başladım dün tam 1 saatte uyudu kalktı oynadı kitap okudum ninni elimi tuttu falan neyse uyudu ağlamadı da mızıldandı hafif anne diye o kadar. Bugün 10da uyandı öğlen uykusu uyutamadım sallamadığım için 1 saat uğraştım yine kaldı öyle. Şu an tam 1 saattir uğraşıyorum ama kuyametleri koparıyor çok uykusu var ama inat yaptı bu seferde sallanmak değil de memede uyumak istiyor meme isteyip duruyor veriyorum orda uyukluyor diye geri çekiyorum yine ağlıyor. En son eşim girdi çok ağlıyor sallasan mı falan diye neyse sallamadım da meme verdim yine 2 dkda sızdı bu sefer. Ya of bir şeyler başarmaya çalışııprum başka bir şey çıkıyor. Bugün neden böyle olmuş olabilir sizce zaten 2 aya memeden keseceğim bu sefer de memede uyumaya alışsın istemiyorum o zaman daha da zor olacak bıraktırması. Tavsiyelerinizi bekliyorum
Laalee yuhumgeliy ben oğlumu konusa konusa bıraktırdım sallamayı bu som haftamız 3 gun daha uyurken sallanıcaz sonra kendımız uyuyucaz dıye dıye bugun son gece tamam mı dedım ertesı gun sallamadım yanına bende uyur gıbı yaptım oyle uyudu gıttı birde babasının sallamasını hıc ıstemezdı benım ayaklarım agırdı dıyıp babasına sallattırırdım öyle de soğudu bıraz 22 ay artık laftan anlayan aylar bence konusarak ilerletin
Suzan2115 yuhumgeliy bence ilk önce emzirmeyi bırakın sonrasında sallanmayı da bırakabilirsiniz ama çok zor ya benim kızım da 23 aylık yatağa ne zaman koysam ağlıyor..Ama istikrarlı olun benim bi arkadaşım çok iyi idare ediyor çok istikrarlı valla 1 haftaya kakmaz alışıyor çocuklar
Mrvsmt2502 yuhumgeliy bir şeyler karar verip onu uygulayın sallamadan kendi uyusun istiyorsanız meme vermeyin. Bi desteği başka bi destekle tamamlamak doğru değil. Öncelikle uyku saatlerini düzenlemeli siniz 10 da uyanan çocuk öğle uykusuna yatmaz tabi.
bencorapkadiniyim Ben sallamayi kestiğim zaman yanında uzanarak saçlarini ,okşuyorum kendisi uykuya daliveriyor denediniz,mi?
yuhumgeliy bencorapkadiniyim bende öyle yaptım dün hiç bir sorun yoktu elimi falan tuttu hatta öyle uyudu ama bugün çok çpk fazla ağladı öğlen uyumadığı için belki de bilmiyorum
benimoglumukurtarinesraa Sallanarak uyusa ne olacak ki bu zamana kadar öyle uyumuş zaten.. Ne zamana kadar sallanmak isteyebilir ki . Bir gün mutlaka bu durum son bulacak zaten
yuhumgeliy benimoglumukurtarinesraa normalde bende öyle düşünüyordum ama artık ağırlaştı ve ayağımda problem olduğu için sallamayı bıraktırmak istiyorum
bencorapkadiniyim yuhumgeliy pes etme devam et sallamayı bırak git gide ağırlaşiyor bacağına yazık hem sallanacak ayda degil büyüdü artık
yuhumgeliy bencorapkadiniyim evet bende o yüzden zaten bıraktırmak istiyorum dün gece yine 1 saatte uyumuştu ama böyle ağlamamıştı bugün böyke olunca üzüldüm açıkçası memede uyuyunca boşa gitmiş gibi oldu
yuhumgeliy Laalee aynen bende öyle yapıyordum ayaklarım ağrıyor kızım büyüdün artık falan dedim dün yine 1 saatte uyudu ama böyke ağlamadı bugün çok ağladı memede uyudu en son işte ne yapıcam bilmiyorum öğlende uyumadı zaten sallamadım diye 🥲🥲🥲kaç günde alıştı peki oğlunuz çok ağladı mı
benimoglumukurtarinesraa Laalee ne güzel bu çok mantıklı geldi..post sahibi deneyip yine yazar mısın son durumu
Laalee yuhumgeliy hiç ağlamadı oğlum ağlamaklı olunca hemen gel konuşalım seninle bak mantıklı bir açıklamam var felan deyıp anlatıyordum uyurken zorlanırsa sacını oksayıp güzel seyler soyluyordum oyle dalıyordu
Laalee yuhumgeliy birde kararlı olun sallama bitti dediyseniz kesin olarak bitirin çocuklar zaaflarımızı kullanmayı pek sever :)
benimoglumukurtarinesraa yuhumgeliy 3 aylık sallayarak uyuyo gündüz uykusu hiç güzel değil gece nispeten güzel uyuyo
yuhumgeliy benimoglumukurtarinesraa bebeğin küçük o yüzden salla ne olcak demişsin en başta demek ilerleyen zamanda görürüm seni 😂😂 çok zor oluyor ya ilerleyen zamanda
yuhumgeliy benimoglumukurtarinesraa öğlende aynı şekil emerek uyudu şu an da uyutuyorum yine emerek uyuyor. Sallanmayı bıraktık gibi ama bu seferde emerek uyumaya alışıyor ne yapıcam memeden keserken bilmiyorum 😂
benimoglumukurtarinesraa yuhumgeliy ahahhaha bı şekil uyusun yerine koyunca uyanmasin ben razıyım. Bizim de mesela gündüz uykusu hiç yok