Oğlum 19 aylık olacak ve 2 aydır babasını görünce huyu suyu değişiyor kucak istiyor kucağa geliyor bu seferde inmek istiyor . Ne istediğini bilmiyor sürekli bir ağlama halinde . Ve bunu sadece babasına yapıyor. Adamı görünce başlıyor mızmızlanmaya paçalarına yapışıyor kucağa al diye kucağına alıyor yine ağlıyor . Rahat rahat yemek bile yiyemez oldu adam . Sürekli ağlamasa sıkıntı yok . Pedagoğa gitsek anlatsak durumu bir yol izler mi acaba ?