Hanımlar benim kızım meyve ve yoğurt dışında hiçbir şey yemiyor. Tadımlara sebze ile başlamıştım ama sebze hiç sevmedi. Çorba içmiyor kafayı yicem 🤦🏻♀️ tadımlar bitince ilk yaptığınız yemek neydi ? Sanki tadımlar bitmiş de yeniden başlamış gibi yemek yapmaya başlarsam belki yedirebilirim diye düşünüyorum. Meyveyi dörde bile bölsem damaklarıyla çiğneyerek yiyor. Sebzenin püresine bile tahammülü yok 🤦🏻♀️ kıyma, tavuk hiç söylemiyorum bile… Siz de böyle bir durum yaşadınız mı ? Bir de diş çıkarma dönemi malum iştahsızlık da yapıyor anlayabiliyorum ama ek gıdaya başladığımdan beri sebze, et, tavuk ağzına almıyor 🙄 avakado bile yiyor gerisini siz düşünün 🙁