Hiç korkmayın bizde de aynı durum vardı bizde 19un içindeyiz yürümeye başladı tek başına ama kısa süreli tabi ki cesaret edemiyorlar korkuları var düşe kalka alışacaklar inşallah biz de çok stres yapmıştık neden yürümüyor diye ama üç dört gündür ilerleme var çok mutlu olduk darısı başınıza bi de size tavsiyem anne baba karşılıklı kısa mesafede tay tay yani yürütmeye teşvik edin kucağınızı açın biz size bi babaya gitmesini sağlayın korkusunu o şekilde daha kolau yenecektir 👍