Kızlar doğumdan sonra aşırı terleme olmuştu bende ama 20 güne falan geçmişti şimdi doğum yapalı 2 ayvoldu ve tuhaf bir şekilde 4-5 gündür aşırı terliyorum sanki o terleme geri geldi su içinde kalıyorum böyle birşey yaşayan var mı aranızda neden olur acaba