17 aylık 18 e giricek.. Kalkıp duruyor dademinden beri 2 kez kalkıp kalkıp geldi.. Gece de aynı kalkıp uyanıyır ağlayıp bi yerinde bişeyde yok diş te değil.. Tam yatıp dinlenicem uyandı.. Dün gece de uyumamak için direndi.. Gerçekten bktm artk bağırıp duruyorum vücudm yorgun
Yenidoğan gbı ne böyle uyku skntısı bilmem milletin cocugu sabaha kadar uyur sabah 8 9 10 da kalkar bu bey de gece kalkıp durur sabah da 6.3 da dikilir