Shewolff Evett, ses dalgalarıyla yapıldı benimki de . Ameliyattan önce ağzımdan nefes alıp verme çalışıyordum , çok zor geliyordu ama ameliyattan sonra otomatik olarak öyle nefes alıp veriyorsunuz. Tamponlar 3 mü 4.gün mü ne çıkmıştı , tamponlardan sonra yüzümün morluğu bir anda azaldı . Tampon çıkarken de acımıyor. 10.gün bandajım çıkmıştı ve doktorun dediği masajları çok yapmadığım için bir tarafımda hafif ödem var. Onun dışında İnan aslında sonrası çok kolay geçen ameliyatmış. Tabi ilk gün gece zorlandığınız şeyler olacaktır. Bir süre katı yiyememiştim, sanki çiğnedikçe burun kemiğim oynuyor gibiydi. İst da Op.Dr Mirza Fırat I doktorum .