kuzum 20 aylık bilmiyorum daha küçük olduğu için normal mi yoksa bizimkinde mi bir sıkıntı var. Sabah kalkıyor ağlıyor akşam yatana kadar. yemesi uyuması düzenli onlarda bir sorun yok. tv tablet yok sürekli parka bahçeye oyun gruplarına götürüyorum ama enerjisini atamıyor sanki sürekli elini bir yerlere atıyor ağlıyor mız mız her şeyi ağlayarak yapıyor mesela kedi köpek mi sevecek yanına ağlayarak gidiyor kendini yerlere atıyor dışarda 2 adım düz ilerleyemiyoruz normal mi bunlar yoksa bir ergoterapist mi görmesi gerekir