Ceerenn Kızlar bebegim 5 ay 22 günlük tam mama kullanıyoruz Aptamil 1 şuan kutusu bitmeye az kaldı en fazla 3 4 gün götürür şimdi alacağım kutuyu Aptamil 2 almalıyım demi Aptamil 0 6 ay arası kullanıyorduk Aptamil 2 yazan da 6 9 ay arası oluyor
Mothertwins Ceerenn Merhaba evet bende 2 numaraya geçmiştim o sürede 6. Ayını doldurmuş oluyor hemde daha tok tutuyordu
Maco_44 Ceerenn sanırım 6.0 oldugunda 2 ye geçiyorsun. Doktor dediginde ne zaman 6. Ayını kutlayıp çekim yaparsan ozman 2 numara al😄😄 ben kullanmadımda emzirdim kullanan arkadaş söylemişti
Ceerenn Mothertwins evet şuan iciriyorum ama çabuk acikiyor inşallah dediğiniz gibi yok tutar çünkü gece mamaya sık kalkar oldu
Ceerenn Maco_44 evet ya çünkü bu sıra 2 saatte bir mamaya kalkiyo çabuk acikiyor diye düşünüyordum bende
Mothertwins Ceerenn İkizlerim var ikisinde de daha uzun süre acıktılar gece daha az kalktılar tesadüf olamaz sanırım daha tok tuttuğunu düşünüyorum sizde rahat edersiniz zaten doktorum içerikleri aynı sadece besin değerleri daha yüksek o yüzden tok tutar demişti ☺️
Maco_44 Ceerenn ek gıdaya başlamak üzeresiniz sanırım. Artık iyice düzene girer. 12 aylık kızım yeni yeni girdi düzene akşam yedirip yatıyorum işte emmeye kalkıyo ama azalttı iyice
Ceerenn Maco_44 ek gıdaya başladık aslında tadım olarak sebze çorbası vs yapıyorum arada 1 2 kaşık veriyorum şimdilik tadım şeklinde gidiyoruz