Bebeğim 10 aylık şuan Bugün bi anda ateşi 37.7 ye çıktı sonra da 38.3 calpol verdim ama içim rahat etmedi acile gittik. Sol kulağı enfeksiyon kapmış. Antibiyotik ve damla verdiler. Hiç bi şekilde şuruplarıı içiremiyorum calpolde dahil. Çok tedirginim şuan ateşi 38.3 37.5 arası geziyor. Başına gelen var mı böyle bişey