gamzegem Bebeğim 2 günlük klima açsam bir şey olur mu? Manisa’da yaşıyoruz hava sıcaklığı 32 derece bu aralar Eylül ayı diye tereddüt ettim .
barlassmoom gamzegem klima değil ama vantilatör kullandım doğduğundan beri. arabada da hem sıcak hem soğuk klima kullandım. 1 yaşından sonra taşındık evimizde klima var yaz kış demeden tüm gün açık
EmineMercan gamzegem doğduğu günden beri klima hiç kapanmadı temmuzda İzmir sıcağında klimasız mümkün değil
Fatmannny gamzegem atlet kısa kollu zıbın altına da uzun pijama ama benim kızım 1 yaşında sizin bebeğiniz daha küçük ben olsam yine klimayı açardım uzun kollu zıbınla yatırırdım
gamzegem Fatmannny Uzun kollu zıbın var onun üzerine de alt üst yenidoğan takımı giydirdim ince bir battaniye de örtüyorum
Fatmannny gamzegem tamam yeterli bence ensesinden emzirmek için kalktığında kontrol et neşesi sıcaksa üşümüyordur
kagan221_ 13 günlük bebegum var doğduğunda belli klima Açık altında kolsuz veya kalın askılı atlet üstüne alt üst zıbın takımı giydiriyorm gündüz üstünde sadece muslin örtü gece penye battaniye ile örtüyorum. Klima 25/26 derecede fan 2 de oluyor.