Merhaba arkadaşlar oğlum 2 aylık nefes darlığı öksürük ve balgam şikayeti ile hastaneye gittik akciğer grafisinde bronşiolit görünümü var isterseniz evde de tedavi verebiliriz yada yatırabiliriz tedbir amaçlı diyip yatış yaptılar hastane de 4 gün kaldım çocuğum daha ilk günden eski haline dönmüştü bile doktorlarda iyi fakat 7 gün tedbir amaçlı tutucaz diyorlardı ama benim oğlum o kadar huysuz bir bebek ki sabah akşamdan geceye kadar kucaktan inmeyen bi bebek hava tedavilerini bile krizlerle veriyordum daha fazla antibiyotik almasını istemediğim için kendi isteğimle 4. Günün sonunda tedavi red verip çıkarttım bugün kan kültürü sonucu gelmiş bakteri bulunmuştur yazıyor be yapacağımı bilmiyorum iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum ama artık araştırıp bişeyler okumaktan kafayı yedim çok fazla stresliyim başına gelen biri var öı He bu arada hala balgamı geliyor kusmayla atıyor