Kızlar oğlum 14 aylık oldu her ay en az bir kere ishal oluyor ishalle beraber ya ateş ya da kusması oluyor. Çok yoruldum artık zayıf ve iştahsız olduğu için mi oluyor kafayı yicem. Bugün acile gittik enfeksiyon var dedi ama hiç tahlil filan yapılmadı her seferinde böyle oluyor ayda bir acildeyiz neden böyle oluyor