Kızlar merhabalar bebeğim 5 ayın a girmesine az kaldı zor uyutuyorum ve uyurken hep gözünü yüzünü ovuşturuyor uyandırıyor emziğini düşürüyor artık çok bunaldım beni anlayan anneler elbette olur boş yorum yapan olursa acımam vallahi :) neden böyle yapıyor acaba ya anlamış değilim uyumağı vakit tamam sıkntı yok uykusu var yapıyor diyorum peki uykusunda da hep neden yüzünü ovalıyor gözlerini filan ben anlamış değilim yA