18seda07 Kızlar bugün canım inanılmaz soğuk kola istiyor 2 aylık bebeğim var emziriyorum bir sorun olur mu ? Yanında da çiğ köfte zararı olur mu ya
Deletedmom_79 18seda07 gaz senin gazın. İç ve ye lütfen ne olabilir ki mutlu olmandan başka? Bebeğe de geçer zihniyetin varsa e birazcık daha gaz masajı yaparsın😄😄 Afiyetler🤌🏻
beyzzsenturkk_ 18seda07 ben her şeyi yedim içtim bebeğime gaz yapmadı ama sizin bebeğinizi bilemem cok gazlı bir bebekse içmeyin derim
Sedaaa55 Yenilen içilen şeyler bebeğe geçtiği için bende yememeni tavsiye ederim. İlla yemek istiyorsan sonrasında yaşıcağın gaz sancılarına hazırlıklı ol derim 😂
Sedaaa55 Çiğköfte de acı olduğu için sütünü etkileyebilir ve aynı şekilde gaz yapabilir genelde önerilmiyor. Çok canın çektiyse tadımlık ye iç bence