Minikpankekim sen bebeğine göre ayarla artık hem anne hem aşçı hem de bi doktorsun. Önce ek gıdayı kavrat sonra çinemeyi öğrensin az az ver aonra yutmayı zaten sen anlıyorsun başlarsın bir öğün sonra iki öğün sonrada üç ögün bi bakmışsın zaman geçmiş😁 bende çok korkardım ama gerşey senin elinde yemesi yememesi. Sevmedigi ürünü asla zorlama doydugunda asla tabak bitsin diye uğraşma böyle yaprak sevdireceksin ek gıdaya yoksa tiksinir aç kalır. Hala ek gıdada tv açmam çokkkkk nadir 12 aylık yeni yeni çok nadir hastalanırsa yemek yemezse açarım ama normal zamanda açmam sakın ayy yemiyor tv açiyim yapma yer merak etme sabır burda en iyi ilaç. İlacını fazla al ve sabırlı ol😘😘😘 umarım çokkk güzell geçer inşallah