Bebeğim altı ay dokuz günlük erkek bebek neredeyse bir aydır ağlama atakları oluştu yani normalde de çok rahat değildi ama en azından gün içinde yalnız bıraktığımda ya da ana kucağında bir şekilde dururdu ama bu ara kucaktan inmek istemiyor sürekli ağlıyor iki tane de dişi çıktı aslında ama sürekli kucak istiyor sürekli ağlıyor hareket ettiremiyorum yere yatıramıyırum oturtamıyorum sadece kucağımda ve emzikle duruyor. Doktora da gittik gribi var ilaç kullanıyoruz gaz damlası da kullanıyoruz ama ağlama atakları geçmiyor fikri olan var mı