Uzunkirpik1728 Allah razı olsun 🙏🏻🧡 2 aylıkken 4 saat aralıksız uyuduğu oluyordu. Mesela 10-10:30 civarı uyutuyorsam benim yatmam genelde 12yi buluyor. Yatağa geçtiğimde önce bebeğimi emziriyorum uyuyor olsa da. Bu bana zaman kazandırıyor. Doktorumuz 3 saatte bir uyanmasına normal dedi, yenidoğan bir bebek olsa maksimum 2 saatte bir o uyanmıyorsa da uyandırıp emzirmek gerekir ama büyüdükçe uyku süreleri uzuyor normaldir 3 saat dedi :) Yalnız 2-3 gündür saat başı uyanmaya başladı, ben hafif nezleydim sanırım onu da etkiledi. Huysuz olunca saat başı kalkıyor.