Kızım 8 aylıkken doğdu düşük kilo ağırlıklı bebekti. Emsin diye gözünün içine baktım çok şükür emdi zaten mama vs hiç bişey içmedi biberonda almadi. 6.ayda ek gıda tadimlarina başlattı doktorumuz tadimlari zar zor yaptırdık 10aylik oldu hala memeden başka birşey istemiyor. Denemediğim kaşık maması kavanoz mama çorba tarifleri mama tarifleri kalmadı neredeyse. Heleki kahvaltı ve yumurta kabusumuz oldu. Disleride henuz çıkmadı çevremdeki herkes dişlerden dolayı huzursuzdur diyor. Şimdiye kadar hiç cicibebe muz yemeyen bebek gormemistim muz bile yediremiyorum . Ama bütün gece mememde artık iyice tükendim. Benimle aynı durumu yaşayan var mı iştah açıcı bişi var mı bu aydami bebekler için ?