Ebru__ Kızlar bebeğim 1 yaşında 7 kilo 600 gram bu ay kilo almazsa proteinli mama başlarız dedi doktor kullanan var mı faydası oluyor mu??
Claraaa Ebru__ aptamil prematil . Diğer mamalardan farklılığı çok protein olması ama çok ta kabızlık yapıyor bebeğim prematüre 1 ay kullandık kullananları duymuştum kilo alsın çocukları diye ama pahalı bir mama biz 4 ay önce 400 gramı 400 tl ye alıyorduk. İlik suyu, kemik suyu da protein kıymalı yemekler falan neden kilo alamıyor acaba ?
Ceycey93 Ebru__ kilo almama nedeniyle raporlu mama yazmıştı doktorumuz nutricia kalorisi yüksek olan fakat ben bir faydasını görmedim ve 1 yılı aşkında kullandım. Yine aynı şikayetten dolayı artık endokrin doktoruna gittik çölyak vs araştırmak için çok şükür çıkmadı ama doktorumuz bu tür mamaların yararının olmadığını hatta bağırsak florasını bozduğunu söyledi.
AylaSuna Ebru__ Aynı sorun bizde de mevcut doktorumuz bu mamayı önerdi aldık fakat süt alerjisi olduğundan kullanamadık şimdi başka bir mama deneyeceğiz ek gıda pek olumlu gitmiyor mecburen kalorisi yüksek mamalar öneriyorlar hatta haftada iki kez pirinç unu maması da verin dedi 🤷🏻♀️
esractl Ebru__ ben kullandım hala kullanıyorum öyle aşırı kilo aldırmadı sadece ayına göre normale çevirdi 7 aylık olacağız 7200 kilomuz 4 aydır kullanıyorum ama şu aralar ek gıdayı daha çok verdiğim için günde 2 kere veriyorum bu mamayı birde hep pirinç unu muz pekmez bebe bisküvisi bunları karıştırıp yediriyodum
Hilallllll Aptamilin var bir tanıdık prematüre doğduğu için yoğun bakımda hep ondan vermişler hastaneden çıktıktan sonra annesine doktor kullanmaya devam etsin demiş şuan gayet iyi kilosu bebeğin
Bcekin Ceycey93 merhana ordada biişi çıkmayınca nedediler peki ne önerdiler bizde 3 aylık kızım ama 4.870 kg su az dediler kg alımıda az çünkü doğım kilosu 3.600 dü süt mama yapıyoruz emmiyor içmiyorda zorla veriyorum bitirreniyorjz 80-90 ı bırakıyor hep aptamil prosneyo kullanıyorum ama değiştirsemmi onuda diyorum size bişi dediler mi
Ceycey93 Ebru__ 3 yaş 2 ay ama sürekli 10.500 11 kilo arasında gidip geliyor boyuda 92 cm falan valla ne yaptım ne denediysem olmuyor öğünleri düzenli her sabah yumurtasını yer öğlen çorba yoğurt makarna vs meyvesi ayrı akşam yemeği ayrı ama olmuyor artık saldım yani sağlıklı olsun yeter
Claraaa Ebru__ iştahı nasıl acaba bebeğinizin iştah açıcı macunlar var etkili olduğunu söylüyorlar . Ya da kan değerlerine baktırdınızmı acaba ?
Nurrr123 Merhaba benim bebeğim de 13 aylık 8 kilo 300 gram felan geliyor bende doktora defalarca kilo problemi için gittim ama raporlu kilo aldıran mama vermedi acaba ne yapmamız gerekiyor vermesi için bizimki de 2625 gram doğdu minyon bi bebek zaten ama artık iyice kafama takar oldum
Rabiaozcan34 Nurrr123 kizlar bir twnidigimin arkadasi pirinc unu mamasi oluyorya onu ywpiyordu icine bir tam muz iki tane bebe biskivisi biraz pekmez koyuyordu karistiriyodu cocugu 12 aylik 13 kg bi deneyin sizde
Nurrr123 Rabiaozcan34 ya çocuk yese neler neler yapıyorum ben aslında ama problemimiz az yiyor ve seçiyor oluşundan da kaynaklı aslında evet verdiğiniz tarif çok kalorili hani yese kesin alır ama yemiyor balık yagi aldım onunla biraz iştahı açıldı bu kez de vücudunda kırmızı kırmızı şeyler çıkmaya başladı ara verdim ona da elim kolum bağlandı yeşim diye gözünün içine bakıyoruz ailece
Trilece Biz kullanıyoruz arkadaşın yukarda görselini paylaştığını verdi doktorumuz, bize kilo aldırmadi, bir yaşına geçince de junior fibre verdi aromalı ona daha yeni başladık bir ay olmadı bakalım benim bebeğim de 13 aylık 7700 kilosu