papatya_1125 Caganbal kalitesiz olur dedim.yok alan var falan dedi.ben kapalı olsam alırdım dedi.teşekkür ederim 🌸
sadekahve_bitter papatya_1125 aman sakın alma İadem 2 ayda anca yattı kalıplar küçük biraz İade ederken kargo ücreti ödedim alırken ayrı ödedim Bnde arkadaşıma uyup aldım yoksa hiç bilmiyordum övünce çok dedim deneyeyim ilk son oldu
papatya_1125 sadekahve_bitter Sağ ol canım Çok teşekkür ederim🌸 aklımda bir şey almak yoktu Aslında bayağıdır bir şey almıyorum kendime arayıp söyleyince baktım