fatmasel_ Kızlar o kadar doktora götürdük baktılar temiz denildi ama halen geçmedi birde balgam var bebeğim çok rahatsız oluyor iştahı da gitti 4ay 11 günlük
ayazbebek_0 fatmasel_ bizede devlet öyle dedi özele götürdük biraz daha gecikseniz bronşit olur dedi üstünde durun bence devlet 2 tane ağrı kesici vermişti enfeksiyonu olan bebeğe iyice kötüledi
Asliaker fatmasel_ balgamı ve burun akıntısı varsa buhar kullanabilirsiniz bi zararı olmaz serum fizyolojikte kullanabilirsiniz bi zararı olacağını düşünmüyorum benim fikrimce yine de tabiki siz daha iyi bilirsiniz 😊
fatmasel_ ayazbebek_0 aksine çok özele değişik doktora gördüm hiç bişey demediler kısın çok kötü öksürüyor ya bunalttı öksürükmekten ciğerleri çıkacak o derece
fatmasel_ Asliaker yapıyorum canim yinede fayda etmiyor ki öksürükten ciğerleri çıkacak balgamı da çok kötü