27 gunluk Bebeğim yogunbakima girdi kanda enfeksiyon cikti ve bende sıtma ateş var doktor antibiyotik olarak largopen 500 mg verdi kullanmıyorum bebeğime zararı olur diye ama atesim hic düşmüyor kullanan var mı oğlum hastaneden çıkana kadar iyi olmam lazım 😔