oznur06unlu Selam arkadaslar 6 aylik bebeğim var önce o hasta oldu hava degisiminden nezle grip öksürük çok şükür ki iyileşti ama ondan da bana geçti aynı şekilde bende hastalandım ne kullansam geçer ilaç içemiyorum emdiği icin
Tosbaninannesi oznur06unlu aynısı bizde de oldu doktor bana ilaç verdi mecbur kullandım yani bebeğime bi sıkıntı olmadı doktor zaten ona göre ilaç veriyor