Arkadaşlar bir kaç sorum var. Tecrübeli annelerden akıl almaya çok ihtiyacım var. kızım dün itibariyle 3 yaşını doldurdu. Aileler uzak, bakacak kimse yok. Bu yılı artık kaçırmamam, ders çalışıp atanmam lazım. Haliyle kızımı bir okula yazdıralım dedik. Yarım gün de olsa gitsin. Ben de o sırada ders çalışabileyim. Özel kreşler 70 bin istediler. Hem kira hem bu fiyat bizi biraz aşacaktı. Devlet kreslerinin olduğunu öğrendik. Kızımı yarım gün yazdırdık okula. Bir hafta sonra başlayacak okul. Okula yazdırırken stresten aklıma gelmedi bazı şeyleri müdüre sormak.. buraya yazıyorum onun için.
1- kızım bu gün bir hafta oldu çişe alışalı. Ben anlıyorum cişinin geldiğini. Bir haftaya ne kadar ilerler bilemiyorum. Çocuk tuvalete nasıl götürülüyor. Poposunu kim siliyor. Pisledigi yeri kim temizliyor yardımcı oluyor mu, hoca bana görevlimiz yok demişti bezli olursa. Bu konu kafamı çok karıştırdı.
2- kızım tek büyüdü gurbette. Çok zor bir çocuktu. Hâlâ da yaşıtlarına göre çekingen. Bebek gibi narin kalıyor yanlarında. Bana okula tam gün gitsin, sen de rahat rahat ders çalış diyenler var. İçim hiç el vermiyor ama bir yandan da çok iyi olur. Yemek nasıl yiyecekler, doyarlar mı? Öğlen uyuturlar mı? Uyuturlarsa kızım asla uyumaz çok zor dalan bir çocuk. Tüm gün gidince çocuklar yıpranıyor diyolar. Yıpranır mı, benden uzaklaşır mı 😢
Kafamda deli sorular. Tecrübeli bir arkadaş yardımcı olursa çok ama çok mutlu olurum, sevgiler ❤️