Iremdgn hatırlamıyorum ama 1 aylık yoktu çıkmaya başladık beklemedik kırkını hurafe olarak görüyorum bizimki zaten temmuzda oldu güzel havaların tadını çıkardık ikinci bebeğim ocakta olacak sanırım işte o zaman bekleriz o da hastalanmasından korktuğum için