4 aylık bebişim var bir aydır kabızlık sorunu yaşıyoruz ben zorla yaptırıyorm mesela bi haftadır yapmadı ben bugün zorladım ayaklarını falan oynattım ve çok ıkındı mosmor oldu soğuk soğuk terledi yavrum katı katı kaka yaptı. Bana hep diyolar bi çay kaşığı zeytinyağ ver diye sizden zeytinyağ veren varmı acaba vermelimiyim😏