Kızlar merhaba, 36 haftalık erkek bebeğim var, her zaman ben yemek yiyeceğim zaman huysuzlanır ağlar olay çıkarır, asla sıcak yemek yiyemedim, peşinde koşmaktan aşırı zayıfladım, bileğim sakatlandı aylardır iyileşmiyor, aşırı güçlü tutamıyorum, asla bez değiştirtmiyor, üzerini değiltirtmiyor çıkarttırmıyor, ya bebek mi bakıyorum güreş mi yapıyorum sürekli bir kavga halindeyiz bağırış çağırış. Ben de delirmek üzereyim artık hıncımı eşimden çıkarmaya başladım, aramız da bozuluyor, sizin bebekler de böyle mi ya benim arkadaşlarımın bebekleri hiç böyle değil, erken emekledi erken diş çıkardı ondan mı acaba diyorum büyüyünce sakinler belki diyorum büyüdükçe benle didişen asi bi canavar olacak gibi çok korkuyorum tavsiyeniz nedir?