muzicelerim2 bugün iki kez başıma geldi akıntım oldu birisi kırmızımsiydi ikincisi pembemsi belim ağrıyor adet öncesi olduğu için mi yoksa hamilelik belirtisi olabilir mi yani başına gelen var mı çünkü bebek beklemiyoruz sürpriz olur varsada
jap muzicelerim2 adet öncesi olduğu için bence. Geçen ay böyle oldu benimde. Pembemsi akıntım oldu 1 gün sonra adet oldum
laleliii61 muzicelerim2 merhaba hamilemisiniz acaba benim de 4 gün adetim gecikti ilk defa bir de spiral var az önce de pembe akıntı gördüm peçete de 😓