Offanne_ bosch 8 serisi öneriyorum kesinlikle bende robot, kablolu büyük, kablolu dik süpürge vardı bosch aldıktan sonra robotu sattım kablolu dik olanı annemin yazlıga koydum büyük süpürgem de çeyizimden diye ellemedim duruyor ama açmadım hiç yedek bataryası oldugu içinde dip köşe temizlikte de sorun yaşamadım hiç