Selam kızlar, bebeğim 9 aylık dün ve bugün bir davranışı dikkatimi çekti. Oyun oynarken, yemek yedirirken kafasına eliyle vuruyor ben yumuşak hareketlerle elini durduruyorum. Sarılıp öpüyorum onu. Bebeğinizde bu davranışa denk gelen var mı? Uzun süre devam etti mi ?
İnternette okudum bir çeşit rahatlama tepkisiymiş. Uzun sürerse uzman görüşü tavsiye ediyor