Oğlum 20 aylık yazın klimalı odada kışın besiginde yatiriyorum yastıksız .Yun döşek içine gömülüyor diye yatirmadim araştırdım orta sertlikte uymaları daha saglikliymis. Tahta beşik içi süngeri varya bana çok sert geldi bende puffy battaniyesini 2 kat yapip altına koydum bir tık yumuşatsin diye içten koydum tabi süngerin. Ama şimdide yumuşak olmalı diye okudum ve üzüldüm yani bunca zaman belkide rahat yatmadı diye hangi birine inancam kskskaka