Salam gizlar. Oğlum 14 ayligdi. Dogulandan 3.5 aya kimi geceleri yatmadı. Sonra birden gaydasina dusdu amma gece ancag emmeye oyanir😭Oyanir deyende yeni axtarir aglayir eyer tapmasa. Oyanmamis yedizdirirem. Bezen gece 10defe yeyer bezen 4-5. Cox yorur meni artig bu hal. Sudden keserem e ama nece yatacag bilmirem cunki ancag emir yatir. Nece ede bilerem gece oyananda yememis yatsin😭Belke kimse komek ola biler zehmet olmasa